czwartek, 8 marca 2012

Czym był by świat bez Rock'a

  Mój świat był by na pewno dużo uboższy nawet jeśli nie muzycznie bo jednak Rock to nie mój gatunek muzyczny chodź stanowi dobrą odskocznie od czasu do czasu to przede wszystkim kultura i styl który wytworzył się wokół tej muzyki gdzieś zawsze mnie interesował i pociągał. Buntowniczy często dość "brudny" nie do końca akceptowalny ale także dzięki temu pozwalający na więcej dający większą możliwość do kreatywnego oddania siebie poprzez ubiór. Są dwa elementy które zawsze będą nierozłączne z tym stylem w mojej głowie i nie jest to skórzana kurtka czy ciężkie buty. Dla mnie to T'sy którymi można wyrazić to co chce się nieraz wykrzyczeć często mocne w przekazie, obrazoburcze, bijące po oczach swoją bezkompromisowością oraz ten drugi element czyli po prostu trampki a tu innego wyjścia nie ma jak Converse'y i ta niemalże ukochana linia w kolaboracji z John'em Varvatos'em który jest dla mnie ikoną tego stylu, największą skarbnicą inspiracji przeniesionych z topowych wybiegów tego świata. Z resztą sam John Varvatos to dla mnie numer jeden obecnie jeśli chodzi o projektantów z tej bardziej wysublimowanej części świata mody.

Zestaw 1


Marynarka: Bologaro Trevor
T's: Topman
Słuchawki: Marshall Major 
Buty: Converse Chuck Taylor Motor Jacket
Spodnie: Firetrap
Pasek: Diesel

  Zdecydowanie jest to według mnie ten ciekawszy zestaw a połączenie wykończenia suwakiem przy marynarce jak i butach jest dla mnie dodatkowym smaczkiem.

Zestaw 2


Marynarka: Bolongaro Trevor
T's: Topman
Torba: Diesel
Buty: Converse Gorillaz
Spodnie: Topman
Pasek: Diesel

  Ten drugi odrobinę "klasyczniejszy" utrzymany w monochromatycznej kolorystyce, mimo wszystko uciekający od typowych czarnych spodni.

PS. W niedługim czasie postaram się napisać coś o samym Varvatos'ie jak i markach będących ściśle związanych z tą stylistyką i moim ostatnim "odkryciu" czyli Bolongaro Trevor.

2 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada blog, oby tak dalej (a nawet lepiej). Na pewno będę tu zaglądał.
    LG

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 zestaw zdecydowanie na tak !


    Zapraszam do siebie na konkurs ! <3
    Pozdrawiam,
    radlewski.com

    OdpowiedzUsuń