niedziela, 26 lutego 2012

Do realizacji...

  Do realizacji czyli pomysły na to co chce aby zagościło na krześle w najbliższej przyszłości. Jako pierwszy na mojej liście jest zestaw inspirowany stylem militarnym. Długo opierałem się przed pójściem w tą stronę z własnym ubiorem ale w końcu się przekonałem może po części przez kolekcje Diora AW12 i tym że jest to ostatnim symptomem że ubiór inspirowany wojskiem stał już się ponad czasową klasyką i czas coś takiego mieć w szafie.
  Od razu kiedy zacząłem myśleć o takim doborze garderoby nasunęło mi się skojarzenie z filmem "Patton" gdzieś oglądanym w dzieciństwie i wyrytym przez ten film skojarzeniem Gen. Patton - pustynia (wiem że to praktycznie epizod w karierze wojskowej ale tak już zakodowałem w głowie i nic z tym nie zrobię) i w ten oto sposób sama wpadła mi do głowy kolorystyka czyli desert camo.

Zestaw militarny


Kurtka: J.Crew
Koszula: AllSaints
Krawat: ???
Zegarek: Firetrap
Spodnie: AllSaints
Buty: AllSaints
Plecak: Firetrap
Okulary: Ray-Ban
Torba: Burton


  Kilka słów o samym zestawie, przede wszystkim starałem się obudować bazę jaką stanowiły dla mnie spodnie i koszula dobrze dobranymi dodatkami dodając przy tym odrobinę agresywności poprzez buty i skórzany krawat. Sam krawat mam zamiar chować "w koszule między drugim a trzecim guzikiem bo nie jestem zwolennikiem noszenia krawatu bez marynarki a sam krawat traktuję jako akcent, ciekawy dodatek do stylizacji (jakąś małą notkę o moim sposobie noszenia krawatu postaram się napisać w przeciągu tygodnia). Oczywiście w gamie dodatków nie mogło zabraknąć klasycznych okularów którymi są Ray-Ban'y i sławny przez swoje wojskowe pochodzenie model Aviator. Dobór kurtki nie był już tak oczywisty a sam zapewne będę próbował znaleźć coś ciekawego w vintage shop'ach bo akurat ten element jest nad reprezentowany i większości sieciówek można znaleźć coś pasującego. Mimo że model który ostatecznie znalazł się w zestawie też mi przypadł do gustu skłonię się jednak ku czemuś prostszemu. Torba/plecak i chyba tylko przy takich korzeniach jestem w stanie dopuścić do siebie myśl o tym aby nosić plecak który naturalnie lepiej się odnajduje w stylistyce niż torba, ale że plecak traktuje po macoszemu a torbę zawsze próbuje dobrać do ubioru więc i w tym przypadku się znalazła. Na koniec został zegarek tu akurat starałem się znaleźć tańsze zastępstwo dla modelu Vintage od Bell & Ross'a i chyba tak naprawdę od tego zegarka i zauroczenia się jego stylistyką zacząłem myśleć o zestawie ubrań w tej stylistyce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz